Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2008 17:05 - Хем
Автор: luben Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2310 Коментари: 4 Гласове:
0



ми е криво, че нещата не вървят в държавата, хем ми е смешно. Криво ми е, щото и заплати и пенсии (разбира се и организацията на труда и на обществото) можеха при нормална държава да направят хората около мен доста по-спокойни и отпуснати, можеше да не губя милиони нервни клетки от ежечасно каращи в нарушение шофьори (в София, а и извън). Криво ми е и заради разни подкупни чичковци и лелки в общини и където и да имаш нужда от някаква административна услуга (абе понякога има и приятни изключения, но това е нещо като тото - много са малко 5-ците, еле пък 6-ците). От друга страна ми е смешно. Много са ми смешни т.нар. известни хора. Много са ми смешни т.нар. елит. Много са ми смешни разни хорица, дето явно са чели това-онова, поназнайват туй-онуй, но или са забили носа си като кон в ясла или само си гледат снимката (еле пък да са почнали да ги пускат по-често по медиите, еле пък да са част от често явяващите се по медиите) и снимките на други себеподобни и ... абе и си вярват, че са елит. А то майтап. Голям.

И май така се усещам в свободното време или като покрай други хора в къщи се наложи да гледам телевизия, щото ако си зависи от мен - имам си 2-3 канала, дето си цъкам. А - и си се върнах към онази запалянковска страст преди много години, която ме караше да гледам мачовете - добре, че дават премиършип и шампионска лига, та сега качеството е по-голямо. Как само не може да си избирам друг парламент, полиция и закон...от европейските страни. Цъкаш на друг канал - ей ти желания парламент. На друг - законовата държава. На трети - полиция. Да, ама не.

За сега са само мачовете. Кофти, но все е нещо.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - "Цъкни" си канала
19.07.2008 18:30
за добро настроение...:)))
Или пък канала, на който ще се случват нормални неща в нормална държава...
Много хубав пост...
За съжаление, прав си...И криво, и смешно,...даже гротескно се случват събитията в държавата ни...

цитирай
2. анонимен - Паратимия
21.07.2008 11:59
Абе смешно ти е, ама както ни учеше другарката Гадинова, който последен се смее, най-добре се смее. Те и сега ни се смеят, ама тепърва все по-силно ще ни се смеят.
Пък и как да не се смятат за елит, дори си "произведоха" специалисти по елитоведение, които ти разправят кой бил елитен и кой бил "цървул".
цитирай
3. luben - Мда..
24.07.2008 12:39
съвсем сте прави - произведоха и елит, сред който като под-производство це цъкнаха и елитни бизнесмени, и елитни мениджъри, и елитни журналисти, и елитни паркетни лъвове, а като гледам тук-там - произведоха изведнъж и старата софийска интелигенция - нищо, че не ги бяхме чували десетилетия наред - сульо, пульо, ганчо и драганчо се наместват във възпроизводството.

Обаче просто няма как да изтрият спомените ни, нито пък снимките и писмата на предшествениците ни от периода на онова трето поколение на С. Попов. София е малка и всякакви псевдоелити нямат особени корени и се знаят.

Цъкам канали, цъкам форуми, цъкам глупостите от медиите и ... абе нещо не се кефя на само цъкащите - трябва и да се живее.
цитирай
4. eien - "Хем ми е криво, че нещата не вървят в държавата, хем ми е смешно".
01.08.2008 08:48
А на мен ми е безкрайно тъжно и срамно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luben
Категория: Лични дневници
Прочетен: 536038
Постинги: 111
Коментари: 563
Гласове: 3308
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031