Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 11:50 - Пак така
Автор: luben Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2763 Коментари: 3 Гласове:
6



без време, което пък ще ми даде възможност някой ден да пусна снимки и да опиша впечатленията си от няколко места, които посетих тази година и няколко мои мечти/стари желания, които реализирах (като например скок с бънджи и сафари в Червено море).

Животът обаче си продължава, като времето си тече и без значение дали съм с усмивка или с малко по-тъжна физиономийка. А - да - всъщност исках да кажа, че вече имам и собствено домашно винце - интересно е и е ... приятно :) Черпя близките приятели с него, а и аз си го харесвам :) И сега - черпя макар и виртуално всички вас - а който даде сериозна заявка - ще получи от божествената течност и в невиртуална форма :)

Наздраве на всички и бъдете здрави :)


Тагове:   червено вино,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosidi - ааа
11.11.2010 13:30
неее, не виртуално. Искам да опитам виното и реално :)))
цитирай
2. mamkamu - :)
11.11.2010 17:32
Привет Любо! Позагубих те аз от поглед напоследък, а ти си обикалял нейде из арабския свят. Йордания? Египет? Надявам се не Саудитска арабия или Судан :)))

Аз съм малко придричив на червено вино... :) но ако е хубаво и си спазил технологията, може :))) Че сега съм подхванал една тъмна бира, ама нещо не ми се услажда :)

Айде приятна вечер и до скоро :)
цитирай
3. luben - ами...
12.11.2010 12:34
може и реално, роси ;) Въпрос на реално доставяне :)

Юри - беше Египет, по-точно Червено море - от Египет почти нищо не видях - седмица на корабче (гръмкото име е яхта, но като се каже яхта се мисли лукс, а каютата беше 2х1 метър (прибл) и никакви луксове нямаше, но пък направих почти 20 гмуркания за малко по-малко от седмица :)

За технологията на виното - в момента се пие прилично - мъжко е. Преди 2 седмици беше едно сладичко... Ако решиш да спреш за малко бирата - ще ми кажеш какво да променя в технологията (всъщност аз съм все още пълен лаик, но със сигурност това вино е само от грозде ... е - и с малко захар, но нищо друго)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luben
Категория: Лични дневници
Прочетен: 538365
Постинги: 111
Коментари: 563
Гласове: 3308
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930